Odesk

The On Demand Global Workforce - oDesk

Sunday, July 22, 2007

نفسك تدخل ايه ؟؟؟؟؟؟؟

ظهرت نتيجة الثانوية العامة
وفتح باب التقديم للكليات
وعادت الأعصاب تشد من جديد
انا هدخل كلية إيه ؟؟؟؟؟؟
ولا نقول سؤال واقعي شوية .........بابا عايزني أدخل كلية إيه ؟؟؟سواء انا عايزها أم لا
شوية أسئلة للي هيدخل كلية جديد
وأسئلة للي دخلها خلاص ووقعت الفاس في الراس زي ما بيقولوا
للي هيدخل كلية ....هل هذه الكلية انت تتمناها وتتمني أن تدخلها منذ الصغر ؟؟؟؟؟
انت عايز تدخلها ليه ؟؟؟؟نفسك تعمل ايه ؟؟؟؟؟؟
طب لو مش دخلت الكلية اللي انت عايزها .....هتعمل ايه ؟؟؟؟؟؟؟
نيجي للي دخلوا الكلية وخلاص ؟؟؟؟؟؟
لو رجع بيك الزمان هل ممكن تقرر إنك تغير الكلية اللي انت فيها ؟؟؟؟؟بتوع طب عارفين طويس ...صح
هي دي الكلية اللي انت كنت عايز تدخلها
طب هل حد غصب عليك غنك تدخلها ...ولا هو مجموعك اللي قرر مش انت اللي قررت
طب بجد نفسك تدخل كلية ايه غير كليتك ؟؟؟؟
وقفة مع النفس

3 comments:

Sameh M. Magdy said...

نفسي اخلص صيدله

المدونه جميله قوي يا دكتور اسامة

ربنا مايحرمك مني ابدا

SAMSEED

طبيب مسلم said...

إن شاء الله تخلص صيدلة
وانا أخلص طب
وشكرا علي ذوقك وتعليقك الجميلين
وانا اسمي محمد مش أسامة

Nermien Hani said...

انا كان نفسي ادخل طب والحمد لله دخلته

بس ده كان على ايامينا طبعا اليومين دول المجاميع ماشاء الله عليها 97% ودخلوا تجارة